Week 4 alweer! - Reisverslag uit Belgiek, België van Eline Ven - WaarBenJij.nu Week 4 alweer! - Reisverslag uit Belgiek, België van Eline Ven - WaarBenJij.nu

Week 4 alweer!

Blijf op de hoogte en volg Eline

18 Februari 2014 | België, Belgiek

Gisteren weer begonnen hier op het internaat.
We hebben met de ontspanning ren je rot gedaan!
Ontzettend grappig, een jongen van het 3e middelbaar denk ik kwam mee doen omdat hij niks te doen had tijdens zijn studie.
Je kon als je de vraag goed had, snoepjes winnen. En blij dat ze daarmee zijn!
Daarna zijn we naar de kamers gegaan en mochten ze nog even naar het livingske.. Dit is eigenlijk gewoon een kamer op de 3e verdieping waar dus de grote jongens zitten, en het is echt een traktatie als de kleintjes daar naar toe mogen. Ik ging alvast met een paar kinderen daar naar toe. Komt vervolgens de rest naar binnen allemaal al in hun carnavals outfit! Hahaha ontzettend grappig! Ze zaten meteen helemaal in hun spel, en vervolgens wilde natuurlijk iedereen zijn carnavalskleding aan doen.

Ze hebben woensdag carnavalsfuif, het meisjesinternaat komt dan ook en dan hebben ze de hele avond feest! Tot 23u want anders word het natuurlijk te laat! haha.

Ook hebben we die avond nog even iemand flink aan moeten pakken. Hij zit in het 2e middelbaar. De aller kleinste van het internaat had een bal vast, en die jongen had even bedacht dat het wel leuk was om tegen zijn handen te gaan schoppen zodat hij de bal los liet. Vervolgens had hij sport heeft hij zich daar goed misdragen, en daarna eenmaal aangekomen op de gang vond hij het nodig om over de hokjes heen te gaan kijken en te gaan vervelen.

Toen was eindelijk de dag voor mij ook afgelopen, netjes pyjama aan en naar bed zou je zeggen. Ik stond in mijn pyjama op de gang, hoor ik echt kei harde muziek. de jongens moesten ondertussen al een half uur slapen dus dit was echt vreemd.
Ik (ontzettende held) in mijn pyjama, op mijn sloffen daar dat kamertje binnen, ik spreek die jongen aan dat ie zijn muziek uit moet zetten.. Geen reactie. Zo nog een paar keer achter elkaar maar hij reageerde niet, ik denk dat hij sliep. Vervolgens heb ik maar een briefje geschreven voor de nachtwaker en die heeft het uitgezet.

Vandaag is er een jongentje jarig dus het is een klein beetje feest.. Zielig, dat ze niet thuis bij hun ouders kunnen zijn op hun verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Belgiek

Buitenland stage

Stage op een jongens internaat in België

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2014

18-3

25 Februari 2014

Week 5 alweer!

20 Februari 2014

Weer een week voorbij

18 Februari 2014

Week 4 alweer!

13 Februari 2014

Ruzie, telefoon afpakken en nachtvertier
Eline

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 3201

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 11 April 2014

Buitenland stage

Landen bezocht: