Week 5 alweer! - Reisverslag uit Belgiek, België van Eline Ven - WaarBenJij.nu Week 5 alweer! - Reisverslag uit Belgiek, België van Eline Ven - WaarBenJij.nu

Week 5 alweer!

Blijf op de hoogte en volg Eline

25 Februari 2014 | België, Belgiek

Gister is er alweer een nieuwe week begonnen!
We zijn gezellig begonnen want Juffrouw Eline was jarig. Een groot feest, ik heb ze getrakteerd op pannenkoeken en cola, haha die kindjes zijn blij met alles!
Een muziekje erbij, en het is al goed.

Vandaag was een iets mindere start, aan het vroeg opstaan om te wekken ben ik ondertussen al wel gewend. Alleen het gezeur en geklik dat je zo in de ochtend al aan je hoofd krijgt is wat minder.
Je kan geen 5 min rustig eten want iemand roept al wel weer iets of heeft weer iets gedaan wat niet mag..
Knettergek word je er af en toe van.

Na het ontbijt zijn de jongens naar school gegaan en kwamen ze weer terug voor het warme eten. Ook dat went wel, maar het zelfde verhaal als met het ontbijt, je begint weer meteen met gezeur en geklik. Ook ben je zelf continue boos aan het doen tegen die kinderen omdat ze anders niks eten of gaan vervelen. Dat zelf boos doen gaat me nog niet zo goed af, haha wie had dat nou gedacht!
Het probleem is een beetje dat ik niet oprecht boos ben als ik boos moet worden. En dat ik dan dus kei hard in de lach schiet. (word aan gewerkt haha)

Om 4uur was het weer 4uurtje, en daarna tot half 5 buitenspelen.
Tijdens dat buitenspelen gingen er jongens van mijn basisschool groep met elkaar op de vuist.. LEKKERDAN!
Gelukkig staan stagiaires nooit alleen en heb ik het samen met mijn collega op dat moment kunnen sussen.

De jongens waren elkaar aan het dollen en waren telkens op elkaars hoofd aan het tikken, tot dat iemand dat niet meer leuk vond en een duw terug gaf. De gene die de duw kreeg werd agressief en gooide de jongen op de grond en sloeg een paar keer na.

De jongen die agressief werd moet vanavond de hele avond op zijn kamer blijven. Ook moest hij op zijn kamer studeren, hij zit dus vanaf half 5 al op zijn kamer en heeft tussendoor even wat gegeten met de jongens van het middelbaar.

Nu ben ik de computerklas aan het doen, en straks heb ik gangtoezicht.
Bij het gangtoezicht komen er jongens om te studeren, dit doen ze op hun kamer. Je moet ze dan overhoren en zien of ze hun opdrachten gemaakt hebben. Ook moet je wel eens een schooltas controleren of er alles inzit, hier hebben veel jongens nog wel eens moeite mee..

Ik ga weer door met de jongens in de gaten houden.. Morgen frietjes eten, lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Belgiek

Buitenland stage

Stage op een jongens internaat in België

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2014

18-3

25 Februari 2014

Week 5 alweer!

20 Februari 2014

Weer een week voorbij

18 Februari 2014

Week 4 alweer!

13 Februari 2014

Ruzie, telefoon afpakken en nachtvertier
Eline

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 3192

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 11 April 2014

Buitenland stage

Landen bezocht: